Dokumentacja projektu AI Snake z ONNX.js i PyTorch
Projekt został stworzony z myślą o celach dydaktycznych oraz badawczo-eksperymentalnych. To interaktywna aplikacja webowa, która prezentuje działanie sztucznej inteligencji grającej w grę Snake w czasie rzeczywistym.
Model AI został wytrenowany w PyTorch, a następnie wyeksportowany do formatu ONNX, dzięki czemu może być uruchamiany bezpośrednio w przeglądarce internetowej przy użyciu biblioteki ONNX.js (z akceleracją WebGL).
Aplikacja jest aktywnie rozwijana, a jej częścią jest również kod w języku Python, odpowiedzialny za proces trenowania modeli AI w środowisku reinforcement learning, z wykorzystaniem algorytmu Deep Q-Learning (DQN).
ONNX.js PyTorch JavaScript (Vanilla) HTML5 + Canvas CSS Grid & Flexbox WebGL Acceleration DQN (Deep Q-Learning)
Projekt Snake AI Demo został zrealizowany przez Joannę Maszybrocką w ramach inicjatywy JoaMasLab, której celem jest eksplorowanie współpracy człowieka z AI w praktycznych zastosowaniach edukacyjnych. Więcej na stronie JoaMasLab.
📬 Kontakt: joamaslab@gmail.com
🌐 Strona: strona JoaMasLab